Få det att blåsa

Life is as simple as you make it. Hm jo tjena. Det är inget val, det är något som bara händer, utan ens egna påverkan.
Jag vill.
Jag längtar.
Men jag kan inte.
Inte nu.

En dag. Den där vackra dagen när allt man någonsin drömt om bara slår in.

Tankar.
Mardrömmar.
Tårar.
Skratt.

En ren orkan inuti mitt huvud som leker med min själ. Är det värt de? Vad får jag ut av det?
Just nu, mycket men ändå så lite. Jag är väl fantastisk? Eller? Visa det då.

Tappa inte kämparglöden, kämpa.
För mig. Det är som ett schackspel, man har lång tid på sig. Ingen ide att stressa igenom det eller bli uttråkad.
Ett spel. Där man måste förvänta sig det oförväntade. Överraskningar.

Jag vill bli överraskad. Tagen med storm. Men just nu är det bara molnigt. Det blåser inte ens lite.

Jag vill.
Jag längtar.
Jag kan inte.
Men kämpa.
Jag vill känna vinden i håret.
Ta mig med storm.
Få det att blåsa igen.

För mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0