I'm not made by glas, I will not break!

Det kanske är tjatigt inte vet jag. Men min framtid är allt jag tänker på. Jobb, familj, hus och allt som ingår i ordet framtid. Jag blir så otroligt glad av det!
Iaf så är jag ledig idag, ganska skönt men kan lätt bli lite rastlöst. Tur man har framtiden, kaffe och en riktigt bra bok att ta itu med en dag som denna! Boken heter förresten "när blodsbanden brister", handlar om en kvinna som gifter sig och skaffar barn rätt så tidigt. Det går ganska utför när hennes man visar sig vara rätt så aggresiv, är fastejpad vid boken!

Näe en kaffe på det här så!
Fick även en ny tröja från Colour Wear av min kära fästman för att jag inte kunde vara med i vemdalen, underbara han!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0