1 underbart år med dig, mitt hjärta !

Ett år har gått och jag kan fortfarande inte förstå hur lyckligt lottad jag är, att jag får vara tillsammans med världens bästa kille ! Vi har hunnit med så mycket under ett år som gått så fort. Vi har fått en ny familjemedlem, vi har förlovat oss, varit till Thailand och massor av annat , jag har det för bra!

Februari är en grym månad har jag kommit fram till, blir så bortskämd av min älskling så ja skäms nästan lite att jag får ha det så bra :)

Förövrigt så har jag ett grymt liv i de stora hela å, sug på den !
Och nu börjar det officiella sparandet till Thailand, finns inget annat som spinner i mitt huvud så mycket som de! Jag tänker på de, planerar de , jag tom drömmer om det nästan hela tiden !
Längtar sjukt mycket , men aa hejdå blogg, hej våffolor! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0