Jag är rädd för att inte leva, men jag tar inte ett steg tillbaka för de

Jahapp, då var man helt plötsligt 21 då ( å två dagar ) , känns lite knepigt faktiskt även fast de inte känns i kroppen. Tänk vad stor alla var , tänkte iaf jag när jag var liten när folk var över 20.
Lördagen spenderades med vänner som sjöng och alkohol som flöda, och jag hade faktiskt riktigt kul så jag måste tacka alla som bidrog till en kung natt !
Och dessutom tacka alla som gratulerade mig å alla fina presenter jag fick, puss på er alla !

Och inom kort ska även jag gratulera mig själv med en systemkamera, äntligen! Känns som år & dagar sen sist jag ens höll i en systemkamera men snart är det dags igen så folket får väl stå ut med bildbomber titt som tätt!
blir förmodligen en sony a330 med standard objektiv till en början, men ebay lär ju inte försvinna så lär väll hänga där !

Åter till mitt mystiska Ghostwhisper maraton, tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0