vi tar oss själva till helt nya nivåer

vad skulle vi göra om vi inte var sociala ? Säkert ungefär samma sak som jag har gjort hela dagen , suttit i soffan & promenerat alldeles själv. Självklart gjort lite andra saker men det är inte poängen utan de är att jag gjorde det själv, jag vet inte om ni visste det men det är sjukt tråkigt. På kvällen blev jag tack å lov räddad av min kära vän Issa, blev ett varv runt kyrksjön och lite skitsnack och det är så sjukt vad man uppskattar det när man inte gjort ett skit under dagen och framför allt inte tar tid att göra sånt oftare! Vi pratade lite om träning och hur vi äter , och ur mitt egna perspektiv så gör jag allt det där riktigt uselt men känner ändå att jag är på g ! Det är faktiskt ganska skönt att komma ut på en promenad eller två under dagen, vad ska jag annars göra som är så viktigt dom minuterna ? precis ! Medan vi påbörjat våran promenad så springer en löpare förbi å vi sa att vem e så tokig som springer den här tiden i mörkret ? Den personen har jag precis talat med och det var nämligen Christoffer, ooooch...jag ska tydligen ut å springa i mörkret, den tiden, på fredag ! Ska bli spännande att se hur länge jag överlever... finns det speedkondition med expressfart som man kan beställa någonstans? Behöver lite tills dess ! Nä alltså jag förstår om ingen orkar läsa de här, sjukt ointressant att läsa om andra. Själv läser jag inte nått annat som någon skriver särskilt inte när de blir så långa inlägg...som de här. så hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0