We will all rise and show, that we all've changed and have become something great

Jag trodde väl aldrig att jag skulle lyckas men nu har kag gjort de nämligen vaknad till en ljudlösts ringande telefon ! Så sjukt jobbigt när man sover och så ringer jobbet så tänker man att man ska låta så pigg som möjligt men i slutändan låter man bara som en speedad Ricky Lake. Men de som inte var lika jobbigt var att faktiskt ta sig tid å kolla vem de va som ringde , älskar nämligen mitt jobb så självklart tycker jag ännu mer om att faktiskt FÅ jobba där, så fick lite mera pass den här å nästa vecka, awesome!

Men back to nothing, jag låg å sov innan de här , right? Klockan ringer inte förrän 10.10 och jag e ledig och har absolut ingenting inplanerat så just nu känns det inte så bra att inte kunna somna om, men det är värt ett försök !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0