Whatever the thousends reasons you have for smiling is , hold on to it and let go of the one reason that doesn't make you smile

Dygnsrytm är inte på topp, det märker jag redan nu och det sker nog av en ganska självklar anledning, jobbar för det mesta eftermiddagar till kvällar, så stannar gärna uppe länge å sover ännu lääängre.
Men iaf, fick min lönespec idag och den visade dubbelt än mina förväntningar så den öppnade man med stort nöje, älskar att jobba!
Så imorn bär det av mot Söderhamn för att kika på kameran som jag nämnt tidigare !

Nu känner jag mig så där jätte kär och på super gosigt humör, så avslutar mitt tvtittande ( efter programmet ) å kryper ner med mitt otroligt älskvärda hjärta, ingen kan slå den här känslan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0