Ska jobba min väg mot Thailand!

Hejsan min ack så stackars vänner som jag tvingar på denna länk. Nu är läget som så att jag har det väldigt bra, otroligt bra för att vara specifik. Jag tycker absolut inte att folk med jobb ska klaga, möjligtvis vädra sina känslor men absolut inte vara otacksam. Som nämnt i tidigare inlägg har ica hört av sig, good bless Tina! , men nu ringde även mitt gamla extrajobb ( trodde på riktigt att dom glömt mig , heh) och ville ha lite assistans i helgen ! Åh mina första tankar är bara byggd på glädje , att få jobba !
Visst äre skitkung å vara arbetslös :
- Du kan supa när du vill
- Du kan vara i backen hur mycket som helst.
- Dygnsrytm behöver du inte respektera
osv.
Men vart är pengarna? Dom kommer ju inte direkt flygande ner i handen på re.

Nä, jag hoppas att mitt förudmjukande oflyt är över och att jag kommer få jobba ännu mera !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0