The times will change and so do we

Helt slut i kropp och i själ. Inte nog med att man jobbade ons-lör på ett nytt höjobb utan man pallrade sig även på fest och trök i sig lite alkohol, fan.
Men det var roligt att umgås med lite gammalt jörvsöfolk, dock hamnade jag i en sån situation där jag vet att jag är onykter men känner mig nykter. Ett annat minus var att jag glömt skruva på korken på i stort sett en helt ny fanta , så man kunde bara hälla i sprit i min väska och ett sugrör å woala, kvällens största grogg.
Nu till helt andra saker, det har snöat nå otroligt inatt och gör fortfarande! Det är super mysigt så ikväll drar vi oss till jaktstugan och sätter iss framför en mysig brasa !
Ha de !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0