Våra misslyckade mål avgör inte vem vi kommer att bli utan vad vi inte kommer att göra om

Det börjar alltid så härligt, det här med att blogga. Skulle säkert kunna köra några fler inlägg per dag men det är ju sånt som försvinner med tiden tills man helt glömt bort vilket användarnamn man ens hade.
Iallafall, anledningen till inlägget ( den röda tråden ) är att jag och min kära sambo varit ute med hjulingen och haft en mysig stund för oss själva så tänkte bara slänga upp en liten bild , kort & gott !

Kan varmt rekomendera att ta din käresta, eller i sämre men fortfarande bra förållanden en vän och grilla, ta med lite varm choklad och mysa och snacka lite skit om allmänheten.
Blir lite variation från den ordinary vardagen !

Nu ska älsklingen slänga in lite tvätt sen ska vi bege oss och höra några kroppsknop. Jajemän, jag ska iväg på gymmet och bara för att säga det att jag på gymmet är som hunden,katten,glassen på systemet.
Bara önska mig lycka till, kommer säkert klaga imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0