black & white

Ett slut har alltid en början.
Tog lite sovmorgon för en gångs skull, började bli lite tjatigt att vakna upp kl 8 på mina lediga dagar.
Älsklingen började även sent så morgonmys och lite tårta fick stå på schemat denna förmiddag.
Just det, tårta! Det är det jag syftade på igår, smörgåstårta, vanligtårta, bakprylar liksom. Att dekrorera å komma på något finurligt helt själv, jävla duktig jag är!

Iaf, förr eller senare så måste ju älsklingen åka på jobb, så drog fram kameran för att testa lite svartvita bilder. Ganska nöjd med tanke på att jag var själv tvungen att styra kameran och knäppa korten. Inte helt enkelt !
Men några skapligt bra bilder lyckades jag med iaf, för att vara nybörjare !

Enjoy !
( back to OTH )!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0