Det är nu , det är imorgon . Det är du !

Ja nu är ännu en helg förbi och den har varit riktigt kul. I fredags blev det jobb och var ut med Inger å festa till det med go mat på lunchen , riktigt trevlig ! Lördagen blev det jobb med Simone och sen drog vi vidare till Varggropen för att knäppa en cider med trevligt folk i solskenet och det var riktigt jäkla bra ! Blev sedan förfest å utgång med allihopa, hel nöjd tjej!

Händer så mycke som är så bra så kan inte sätta ner det i ord! Men måste iaf gratulera Simone till körkortet som hon kämpat med, grattis stumpan!
Nu ska jag krypa ner med min älskling å må som den drottning jag blir behandlad som !

Varje dag snurrar mina tankar
Varje dag finns det minnen som får mig att le
Att jag haft sån tur, att jag blivit vinnaren
Att du vill vara med mig
Ofattbart . Oförståeligt . Underbart !
Varje dag, varje månad , varje år
Ska jag finnas
Ska jag stå vid din sida
Ska jag älska,
Som om det var den sista dagen.
Jag viker inte , jag tvekar inte .
Jag ska le , jag ska skratta
Jag ska leva
Jag ska älska och bli älskad.

Det är nu , det är imorgon
Det är igår , det är framtiden.
Jag älskar dig Niclas ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0