The white front door

Jag drömmer hela tiden om min framtid, om hur det kommer se ut om 10 år. Det känns konstigt , men är jag den ända som vill ha det livet imorgon? Så många verkar ha så mycket som vill göra innan dom stadgar sig, men vad finns det som hindrar en när man gjort det ?

Jag sitter och drömmer om mitt hus, det som ligger långt bort men ändå bara runt hörnet. Det huset med en vit dörr och vita knutar, lite gammaldags utanpå men nyrenoverat, breath taking innanför min vita dörr.
Jag drömmer om hur jag öppnar min nya garderob , packar väskan och åker iväg på semester för att sedan sitta i bilen och köra upp utanför huset och kliva in genom min vita dörr.

Men sen vaknar jag. Slår upp ögonen och ser en ännu vackrare verklighet. Och ser att om jag bara lyckas hålla fast vid det jag har så kommer det jag drömmer om, faktiskt att slå in. Då kommer jag en vacker dag kliva innanför väggarna på mitt hus, ni vet det med den vita dörren.

Jag tänker inte avslöja vart mitt hus kommer stå, inte riktigt än. För jag tycker om att det bara finns i mina drömmar, jag har någonting att längta efter, något att se fram emot.

Så just nu , finns min dröm bara i mitt huvud. Men håll utkik i framtiden, efter den vita dörren .


Livet är för underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0