don't be a potato, if you know what I mean.

Det var inte idag . Det var inte igår .  Det är nu . 
Att jag ens kom ihåg lösenordet till den här bloggen är helt makalöst. blir förvånad över mig själv.
Nu tänker inte jag sitta här å babbla igenom precis aaallt som har hänt sen sist. Vet själv hur JÄVLA tråkigt det är att läsa. 
Japp, vi flyttade till Norge för 1 månad sen och fick jobb som korvpackare på Gilde. Helt fantastiskt. Hon som gick 7 månader i arbetslöshets bubblan fick äntligen ett jobb. Nu kanske man förstår varför min uppdatering om de senaste året hade blivit så tråkigt, 7 månader utan jobb. Förstå vilka roliga inlägg.

Nu bor vi här iaf, jag och min fru. Och trivs! Längtar lite lätt till första lön. 
Då drar vi hem till sverige för 2 veckor semester. Blir alltså bräda, vemdalen, långfredag och shopping.
Vilket jag förtjänar. Otroooligt mycket!

Nämnde jag att jag är sjuk? Ja, jo , jag är sjuk. Så missade ett 12timmars pass. 
Blir alltså att kurera sig, tjo!

 
Det som hände har hänt, det kan vi inte ta tillbaka.
jag väntar inte på att ödet ska bestämma min framtid.
det gör jag själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0